martes, 3 de febrero de 2009

Eman eskua


Eman eskua..baina ez dakat inor onduan. Orduan, dana desberdin bizitzen da munduan, mundua desberdina da orduan. Egunik euritsuenetan eguzkixa agertzen da batzutan nere zeruan. Euzkixa ageri danian, eurixa da nere buruan. Ta oinez jarraitzen det bitxartian, alde batea ta bestea beira pauso bakoitzian, galdutakua topatuko detelakuan, baina dana kontrolatu neikela pentsatzian galtzen nai bidian, ta gauzak gertatzen lagatzen detenian, mundu berrixa irikitzen da nere aurrian.

Dame la mano...pero no hay nadie al lado. Entonces se vive diferente en el mundo, entonces se vive diferente el mundo. El dia más nublado puede convertirse en el más soleado; en el día más soleado está todo nublado. Pero yo sigo andando, a cada paso miro de lado a lado por si encuentro lo perdido, este es error cometido, porque yo todo no lo controlo, porque cuando espero sólo desespero, y callo, y muero. Pero cuando me despisto, ocurre lo inesperado, delante de mi se abre un nuevo mundo, y entonces me libero, y creo, y vivo.

No hay comentarios: